Το Blog μας

Βρείτε το ιδανικό όνομα για την επιχείρησης σας καθώς και το κατάλληλο domain name

 

Την σημερινή εποχή που το διαδίκτυο είναι πολύ διαδεδομένο,  οποιοσδήποτε μπορεί να έχει εύκολα πρόσβαση σε αυτό.

Όπως είναι απόλυτα λογικό πρόκειται για μια πολύ μεγάλη ευκαιρία προβολής σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα όπως για παράδειγμα εφημερίδες, περιοδικά, τοπικοί κατάλογοι κτλ.

Πλέον πολλές επιχειρήσεις εγκαταλείπουν την παραδοσιακή προβολή και προβάλλονται περισσότερο μέσω του διαδικτύου αυτό φυσικά έχει πολλά πλεονεκτήματα για μια επιχείρηση όπως για παράδειγμα η στενευμένη διαφήμιση.

Το brand name των σημερινών επιχειρήσεων αντιστοιχεί συνήθως και στο domain name τους, δηλαδή αν η επιχείρηση ονομάζετε test τότε το domain της επιχείρησης ιδανικά θα πρέπει να είναι test.gr εφόσον δραστηριοποιείτε εντός Ελλάδος, διαφορετικά θα επιλέξει ένα domain με κατάληξη .com, .net ή .Eu που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περισσότερες χώρες.

Πως όμως ένας επιχειρηματίας θα επιλέξει το σωστό brand name και domain για την επιχείρηση του;

Θα πρέπει ο επιχειρηματίας να ξεκινήσει την αναζήτηση domain name είτε μόνος του είτε για καλύτερα αποτελέσματα με κάποιο σύμβουλο επιχειρήσεων όπως η εταιρία μας.

Η επιλογή του σωστού domain name είναι μια πολύ σημαντική εργασία για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης. Μπορεί να χαλάσει όλη η επιχείρησή σας και να αποτύχει. Το όνομα τομέα πρέπει να είναι ευανάγνωστο και εύκολο να θυμάται κάποιος, αλλά θα πρέπει επίσης να έχει τις προοπτικές ώστε σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του brand σας να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο στην αγορά.

Η επιλογή ενός ονόματος τομέα (domain name) είναι χρονοβόρα και δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως πόσο καλά θα ταιριάζει το domain name με την επωνυμία της εταιρείας σας, πόσο εύκολα θα αναγνωριστεί από πιθανούς πελάτες και πόσο δύσκολο θα είναι η προφορά της λέξης ή των λέξεων ή της επωνυμίας, επίσης η ορθογραφία παίζει σημαντικό ρόλο καθώς και το πόσους χαρακτήρες θα έχει συνολικά το domain.

Το domain name είναι ένα σημαντικό μέρος της ταυτότητας της επιχείρησής σας. Θα πρέπει να μπορούμε μέσω αυτού να μεταφέρουμε την κουλτούρα και τον τύπο της επιχείρησης μας στους υποψήφιους πελάτες μας.

Άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν επιλέξετε ένα όνομα τομέα για την επιχείρησή σας:

  • Το προϊόν ή την υπηρεσία σας
  • Η γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται η επιχείρηση σας
  • Λέξεις-κλειδιά στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης
  • Αν υπάρχει άλλη επιχείρηση με παρόμοιο όνομα
  • Αποφύγετε ονόματα που είναι μεγάλα και έχουν δύσκολες λέξεις.

Τέλος, θα σας συνιστούσαμε πριν κάνετε κάποια αγορά domain name να μην βιαστείτε να κλείσετε κάποιο όνομα γιατί είναι πιθανόν να βρείτε κάποιο άλλο καλύτερο και να πληρώσετε χωρίς λόγο χρήματα που θα μπορούσατε να εξοικονομήσετε. Κάντε την έρευνα σας κάποιες μέρες μέχρι να καταλήξετε να βρείτε το ιδανικό domain.

7 συμβουλές ώστε να επιλέξετε τον κατάλληλο συνεργάτη για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Το μεγαλύτερο δίλημμα που αντιμετωπίζει ένας επιχειρηματίας είναι η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών, πόσο μάλλον για την κατασκευή της ιστοσελίδας – eshop που την εποχή μας πολλές φορές είναι ο βασικότερος παράγοντας για μια επιτυχημένη επιχείρηση.

 

1) Ζητήστε προσφορές από πολλούς επαγγελματίες: Πριν αρχίσει η κατασκευή της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας, Θα πρέπει να πάρετε τουλάχιστον 3-5 προσφορές πριν κλείσετε τον κατάλληλο συνεργάτη και θα πρέπει να είστε ξεκάθαροι στους στόχους σας αλλά και πως θέλετε να είναι η ιστοσελίδα η το eshop σας και φυσικά όλες οι προσφορές να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά διαφορετικά δεν θα μπορέσετε να διακρίνετε ποια προσφορά είναι πιο κατάλληλη για εσάς.

 

2) Μην κοιτάτε μόνο την τιμή: Πολλές φορές κάποιοι επαγγελματίες ειδικά όσοι είναι νέοι επιχειρηματίες προκειμένου να γλυτώσουν κάποια χρήματα επιλέγουν την πιο χαμηλή προσφορά χωρίς να μπορούν να διακρίνουν τις παγίδες που κρύβονται πίσω από την χαμηλή τιμή με αποτέλεσμα να αποκτούν μια σελίδα που είναι πρόχειρη και καθόλου επαγγελματική με μακροχρόνιο αποτέλεσμα την επιχειρηματική τους αποτυχία γιατί θεωρούν ότι το επάγγελμα τους περνάει κρίση και η διαδικτυακή τους παρουσία δεν τους βοήθησε όπως πίστευαν χωρίς να συνειδητοποιούν πως αν είχαν επενδύσει λίγα παραπάνω χρήματα και αποκτούσαν μια επιτυχημένη ιστοσελίδα – eshop τα πράγματα θα ήταν σαφώς πιο βελτιωμένα και ενδεχομένως να είχαν μια επιτυχημένη επιχείρηση, βέβαια σε μια νέα επιχείρηση που το budget είναι περιορισμένο δεν συνιστούμε να επιλέξει την πιο ακριβή προσφορά αλλά την προσφορά που ταιριάζει στις ανάγκες της και που αξίζει τα λεφτά της (value for money) και το κεφάλαιο που θα γλυτώσει να το επενδύσει σε προσαρμοσμένες λύσεις digital marketing για την επιχείρηση του.

 

3) Μην υποτιμάτε την δύναμη του διαδικτύου: Ένα λάθος που κάνουν όσοι έχουν κάποιο φυσικό κατάστημα η κάνουν παροχή υπηρεσιών και σκέφτονται να επιτείνουν την δραστηριότητα τους και μέσω διαδικτύου είναι να υποτιμούν την δύναμη που προσφέρει το διαδίκτυο με αποτέλεσμα η δεν δραστηριοποιούνται καθόλου online ή αναθέτουν σε κάποιον γνωστό ή κάποιον άπειρο φοιτητή πληροφορικής που ασχολείται ερασιτεχνικά και με κατασκευή ιστοσελίδων να τους φτιάξει μια σελίδα γιατί λανθασμένα νομίζουν ότι θα γίνει σωστή η κατασκευή της ιστοσελίδας η του eshop και το αποτέλεσμα είναι να φαίνεται στον πελάτη ένα πρόχειρο αποτέλεσμα που δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως θέλει ο επιχειρηματίας και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να θεωρούν ότι το διαδίκτυο δεν τους βοήθησε ιδιαίτερα αλλά και να χάνουν μελλοντικούς πελάτες εξαιτίας αυτού του σοβαρού λάθους γιατί θα μπορούσε να αποφευχθεί αν είχαν κάνει την επιλογή ενός έμπειρου επαγγελματία που γνωρίζει τι ζητάει η αγορά και το δημιουργεί.

 

4) Ρωτήστε τους ειδικούς: Αν έχετε οποιαδήποτε απορία θα πρέπει να την συζητάτε με την εταιρεία που σκοπεύετε να συνεργαστείτε, αν ο εκπρόσωπος της εταιρείας δεν σας απαντάει με ιδιαίτερη προθυμία και θέλει απλά να σας ξεφορτωθεί χωρίς να σας αφιερώνει τον απαιτούμενο χρόνο και το μόνο που τον απασχολεί είναι να πουλήσει μια τυποποιημένη ιστοσελίδα – eshop χωρίς να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις δικές σας ανάγκες ώστε το project σας να έχει τα χαρακτηριστικά που επιθυμείτε, τότε καλύτερα να μην επιλέξετε να συνεργαστείτε με την συγκεκριμένη εταιρεία, ωστόσο θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί γιατί μπορεί το project σας να είναι ελλιπές και να μην είναι σωστά διαμορφωμένο και να χρειάζεται κάποιες βελτιώσεις ώστε με σίγουρες και δοκιμασμένες λύσεις από έναν έμπειρο επαγγελματία να γίνει σωστά η υλοποίηση και να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα οπότε θα πρέπει να είστε ανοιχτοί στην συζήτηση με τον υποψήφιο κατασκευαστή ιστοσελίδων – eshop πριν πάρετε την τελική σας απόφαση.

 

5) Επιλέξτε εξειδικευμένο επαγγελματία: θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με την εταιρεία που θα συνεργαστείτε, αποφύγετε εταιρείες που δραστηριοποιούνται με άσχετες δραστηριότητες Πχ. Κατάστημα που βγάζει φωτοτυπίες κάνει και κατασκευή ιστοσελίδων ή φροντιστήριο που κάνει μαθήματα για ECDL να κατασκευάζει και ιστοσελίδες κτλ.

 

6) Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική: Την εποχή μας που το internet είναι τόσο διαδεδομένο και οι περισσότερες επιχειρήσεις υπάρχουν και διαδικτυακά ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και για αυτό το λόγο κάθε κατασκευή ιστοσελίδας πριν πραγματοποιηθεί θα πρέπει να έχει γίνει σωστή μελέτη και σωστή έρευνα του ανταγωνισμού γιατί κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψιν κατά την μελέτη του έργου πριν ξεκινήσει η κατασκευή, επίσης η ιστοσελίδα η το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) θα πρέπει απαραίτητα να είναι συμβατό με κινητά τηλέφωνα – Smartphones και Tablets (Responsive design) γιατί πλέον κάθε χρόνο αυξάνονται οι χρήστες κινητών συσκευών και πρέπει η ιστοσελίδα μας να παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

 

7) Φιλοξενία και υποστήριξη ιστοσελίδας: Είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να είναι επιτυχημένη η ιστοσελίδα η το ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο τι συμπεριλαμβάνει η υποστήριξη καθώς και αν περιλαμβάνει αυτόματα backup καθώς και πόσες ώρες συντήρησης περιλαμβάνονται στην τιμή που θα συμφωνήσετε.