Την σημερινή εποχή που το διαδίκτυο είναι πολύ διαδεδομένο,  οποιοσδήποτε μπορεί να έχει εύκολα πρόσβαση σε αυτό.

Όπως είναι απόλυτα λογικό πρόκειται για μια πολύ μεγάλη ευκαιρία προβολής σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα όπως για παράδειγμα εφημερίδες, περιοδικά, τοπικοί κατάλογοι κτλ.

Πλέον πολλές επιχειρήσεις εγκαταλείπουν την παραδοσιακή προβολή και προβάλλονται περισσότερο μέσω του διαδικτύου αυτό φυσικά έχει πολλά πλεονεκτήματα για μια επιχείρηση όπως για παράδειγμα η στενευμένη διαφήμιση.

Το brand name των σημερινών επιχειρήσεων αντιστοιχεί συνήθως και στο domain name τους, δηλαδή αν η επιχείρηση ονομάζετε test τότε το domain της επιχείρησης ιδανικά θα πρέπει να είναι test.gr εφόσον δραστηριοποιείτε εντός Ελλάδος, διαφορετικά θα επιλέξει ένα domain με κατάληξη .com, .net ή .Eu που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περισσότερες χώρες.

Πως όμως ένας επιχειρηματίας θα επιλέξει το σωστό brand name και domain για την επιχείρηση του;

Θα πρέπει ο επιχειρηματίας να ξεκινήσει την αναζήτηση domain name είτε μόνος του είτε για καλύτερα αποτελέσματα με κάποιο σύμβουλο επιχειρήσεων όπως η εταιρία μας.

Η επιλογή του σωστού domain name είναι μια πολύ σημαντική εργασία για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης. Μπορεί να χαλάσει όλη η επιχείρησή σας και να αποτύχει. Το όνομα τομέα πρέπει να είναι ευανάγνωστο και εύκολο να θυμάται κάποιος, αλλά θα πρέπει επίσης να έχει τις προοπτικές ώστε σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του brand σας να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο στην αγορά.

Η επιλογή ενός ονόματος τομέα (domain name) είναι χρονοβόρα και δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη, όπως πόσο καλά θα ταιριάζει το domain name με την επωνυμία της εταιρείας σας, πόσο εύκολα θα αναγνωριστεί από πιθανούς πελάτες και πόσο δύσκολο θα είναι η προφορά της λέξης ή των λέξεων ή της επωνυμίας, επίσης η ορθογραφία παίζει σημαντικό ρόλο καθώς και το πόσους χαρακτήρες θα έχει συνολικά το domain.

Το domain name είναι ένα σημαντικό μέρος της ταυτότητας της επιχείρησής σας. Θα πρέπει να μπορούμε μέσω αυτού να μεταφέρουμε την κουλτούρα και τον τύπο της επιχείρησης μας στους υποψήφιους πελάτες μας.

Άλλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν επιλέξετε ένα όνομα τομέα για την επιχείρησή σας:

  • Το προϊόν ή την υπηρεσία σας
  • Η γεωγραφική θέση στην οποία βρίσκεται η επιχείρηση σας
  • Οι λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θα θέλατε να κατατάξετε στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης
  • Αν υπάρχει άλλη επιχείρηση με παρόμοιο όνομα
  • Αποφύγετε ονόματα που είναι μεγάλα και έχουν δύσκολες λέξεις.

 

Τέλος, θα σας συνιστούσαμε πριν κάνετε κάποια αγορά domain name να μην βιαστείτε να κλείσετε κάποιο όνομα γιατί είναι πιθανόν να βρείτε κάποιο άλλο καλύτερο και να πληρώσετε χωρίς λόγο χρήματα που θα μπορούσατε να εξοικονομήσετε. Κάντε την έρευνα σας κάποιες μέρες μέχρι να καταλήξετε να βρείτε το ιδανικό domain.